Ut och äta

Ikväll ska jag ut och äta med jobbet, det har varit planerat i någon månad nu
och det ska bli trevligt :)
Vi ska samlas efter fyra (jag åker nog dit till fem-halv sex)
och dricka lite drinkar sen blir de mat på Napoleon :)
Blir säkert Mulligans lr så efter de också, men de blir skapligt lugnt för mig,
vi ska nämligen till Furuvik och gå på julmarknad imon, myspys :)
Marcus ska också ut på grabbkväll med bowling, mat och utgång
Emma ska få vara här och ta hand om våran skrutt, lr våra skruttar blir de ju :P
Med Emma är dom i goda händer :)
Lr nja, kanske inte Gordon
( Han hatar Emma, hon går åh tjuvnyper honom och jävlas med honom hela tiden :P )
men William är iaf i Mkt goda händer :D hehe.
Hoppas att hon inte behöver bråka med honom i 2 timmar när han ska sova bara :/

Vi kom hem från stan för ett tag sen.
Marcus har köpt sig lite öl, vi har ätit lunch och jag har köpt mig en topp
som jag ska ha på mig ikväll :)


Över till något annat!
Jag ljuger inte om jag säger att William vaknade 10-15 ggr inatt,
vi höll på att bli galen!!
Blev också lite orolig då de lät som han var jättetjock i halsen,
man hörde inte om han hostade lr grät, de lät jätteotäckt! ;(
MEN som i vanlig ordning vaknade han vid 5 snåret för mat och
efter de vela han inte somna om.
Marcus tog in honom till oss och la han i mellan oss
och efter jag pussat honom x antal gånger på handen somnade han in tätt intill.
Han gör aldrig de annars!
Han somnar bara ensam så de var faktiskt jättemysigt :)
Sen vaknade han halv åtta, som vanligt.
Spelar ingen roll om han sover hela natten lr vaknar 15 ggr tydligen,
han vaknar samma tider iaf så jag och Marcus var TRÖTTA i morse!


En till bild från nedervåningen


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha! ja men vi får hoppas att emma och g kommer överens ikväll ivarjefall då!

Fyy hoppas att han inte håller på att bli sjuk då.. Thyra hostade också ikväll, hörde det när vi kom hem. blev lite orolig jag med! ha det så kul ikväll! kram

2009-12-05 @ 21:10:29
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0