ääntligen hemma

Guuud vad jag njuter nu, nersjunken i soffan med lite chips, såå skönt :)
Igår jobbade jag från o9.oo till 23.4o och idag har jag jobbar från o9.oo till 22.45,
jag känner mig helt slut, därför njuter jag lite extra nu :)
Ska jobba imorgon också men börjar inte föns kl 15.oo så jag har låång sovmorgon
och hinner strosa runt bäst jag vill :)
Kanske att man orkar göra något med sig själv då också,
nu har jag luffat omkring i mina myskläder i två dagar :P

Jag har följt Josefines blogg sen början av hennes graviditet
och inatt fick hon sin lilla flicka! Guuud så jag längtar tills den dagen vårat lilla knyte
tänk kika ut, som jag ska älska honom!!




Nu är det dags för sängen :)
Slänger upp något kort imon!
Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0