Ännu en tisdag

Jag fick sluta lite tidigare idag, hann med 2o.3o bussen (slutar 22.oo egentligen)
som tur var! Fick jag 3o min tillsammans med Marcus innan han stack iväg för ett nattskift.
Vi kommer mer eller mindre inte ses
föns på fredag kväll vid 23.oo tiden då jag slutar jobba :/
Är jääkligt glad över att vi bara jobbar helger någongång om året för usch va tråkigt det är!
Så nu sitter jag här i soffan och blir mer och mer sugen på . . Nått!
Ska ta mig en lov i skafferiet snart, risken för att det inte finns nått gott är stor
och tur är väl det, egentligen :)

todays ruffs

jepp, idag bjuder jag på trosa :P


I brist på saker att skriva och bilder att lägga upp
tänkte jag visa jeansjackan jag köpa på Gina för nån vecka sen :)

 


Den satt jättefint på :) Den hade kunnat fått vara ljusare,
som den är fram kunde hela ha varit men va sjutton,
den kostade ynka 299 kr så då får de väl vara :P

Näe nu ska jag rota i skafferiet innan Victoria Silvstedt - My perfect life börjar :)
Hoppas ni haft/har en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0