Fika på selmas

Idag jobbade jag till 16.3o. När jag slutade stod Emma så snällt utanför och väntade,
redo för en fika på selmas :)
En munk, en kaffe och lite tjatter senare var magen liite större än den var innan :P
Efter fikat gick vi skilda vägar då Emma skulle kurera sig med receptutskrivna tabeletter
och lägga sig i badkaret hos Marie för att lindra hennes mensverk
och jag bestämde mig för att besöka moder jord
då jag ändå var 10 meter ifrån porten till där hon bor :)

Jag har haft såå ont i ljumskarna idag,
det måste vara domdär jääkla åderbråcken
(jag ryser bara jag skriver: åderbråck, usch).
De gör ont vid troskanten och neråt en bit, jag blir blå och uppsvullen, TVI!
Ont i magen har jag åh och mår illa till och från,
tror att det är tack vara järntabletterna!
Klag, klag, klag :P Jag har iaf INTE haft ont i svanken idag :P hehe.

Blir inte så många kort knäppta nu heller, är blek, finnig och ful i håret, varje dag!
Inga kläder har jag heller : P haha.
Det är bra jobbigt att vara tjej med dessa fulperioder :P

SLUTKLAGAT! :)

Kort från i sommras. Jag vill ha vår/sommar NU!




Nu ska jag ta med mig Gordon och en kiwi till sängen och kika lite på tv.
Imorgon har jag sovmorgon, ljuuuva tisdag :P
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0