Ingen ork

Jag har verkligen ingen ork för tillfället!
Varje morgon som klockan ringer och jag ska gå till jobbet vill jag bara grina..
Skulle vilja ligga kvar i sängen hela dagen och inte göra NÅNTING!
Och att jag ska jobba 13-15 timmar imon
och 12-13 timmar på fredag gör mig iiinte gladare, suck!
Men tror att mkt har att göra med att de är mkt på G nu,
mkt som ska göras och mkt som händer.
Får ta dag för dag och göra de bästa utav dom, lr va säger ni? :P

Åh här sitter jag och äter apelsin, KLAR, har tom hunnit packa ner gympakläder
(jag beeer snälla att de är inte är nått allt för jobbigt, 
och OM de är de kan dom snälla skicka mig till gymmet :P ) 
somsagt så händer inte de ofta : P
Men efter att ha vaknat ca 5 gånger inatt
varav 3 toabesök "var jag inte speciellt trött" när klockan ringde,
inte Gordon heller för den delen, han vela mer än gärna gå ut.
Så de blev bara EN snozning idag, jag är chockad över mig själv :P





Nu ska jag börja dra mig så jag slipper springa till bussen som jag brukar.
Ha en bra Onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0