Let´s dance

Idag efter jobbet kom Hanna och plockade upp mig,
 vi tog en tripp till Gävle för att kika lite och ta en fika :)
Jag köpte våra första plagg till lillen (som vi köpt själv),
finns ju såå mkt sött!
Vi bestämde oss för att ta en shoppa bebiskläderochnödvändigheterdag
när vi fått lön, som det ska shoppas då ;D

Bara några enkla basplagg :)
 

Sen skjussa Hanna hem mig och begav sig hemåt.
Jag och Marcus har gluffsat chips och dip (de hör ju lixom till helgen)
och kollat på Let´s Dance, Äntligen åkte Kitty ut, det var då på tiden!!

Dagens!


 
Såå fint med uppdragna leggings, Skööönt ;P

Det känns som att han tycker de börjar bli trångt därinne.
De lixom spänner i magen hela tiden och han lever om för fullt,
inget som gör ont så de är bara mysigt :)

Nått som gör ont är min rygg när jag sitter vid datorn såhär.
Så nu ska jag kura ner mig, kolla på tv och hoppas på en låång sovmorgon imon :D
Hoppas G har samma tankar, iinte så troligt, men hoppas :P

Sov gott!
Hoppas ni haft en bra fredag den 13:e! :P

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´s värld

Jätte fin bebismage :D

2009-02-17 @ 15:18:33
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0