Åderbråck

Jag har från och med idag blivit ungefär 40-50 år äldre!
Jag har nämligen fått åderbråck!!!
Vid ljumsken och idag när barnmorskan bekräftade de
kände jag genast hur jag kunde börja räkna mina dagar här i livet!
Nädå, skämt och sido, men de känns för jäkligt rent ut sagt.
Trodde mer eller minre inte att man kunde få de föns man blev "gammal och grå" :P
Nu syns det inte sådär jätte mkt, MEN det syns!
Och barnmorskan sa att de kunde försvinna efter förlossningen,
så vi/jag får hålla tummarna :)

För övrigt såg allt bra ut och hjärtljuden var lika underbara att höra
som dom andra gångerna,
skulle vilja sno med mig en sån apparat så jag kunde lyssna hela dagarna :P
Jag ska börja äta järntabletter nu också,
hade sjunkit från 138 till 104 (för dom som förstår sig på vad det innebär) :P
Så ska till apoteket och inföskaffa lite tabletter imon :)

Todays hösäck ;P




 


Nu ska jag springa ett varv här hemma så jag piggnar till,
är såå slö och jag ska gå till bussen om 25 min för att bege mig till jobbet, tvi!

Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha var glad att det var på ett så "osynligt" ställe ändå =)

2009-01-22 @ 17:45:47
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha, joo juförsig. Jag sa till killen att nu är det till att bada i vassen i fortsättningen :P

2009-01-22 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0