Barnvakt

Idag tog jag en låång sovmorgon,
Gordon väckte mig med sina låtsas skällningar vid 11.oo
sen låg vi och drog oss till halv tolv innan vi gick ut på "morgonpromenixen", skönt! :)

Nu har jag suttit nerbäddad i soffan och ätit senfrukost
och kollar på Tjorven och Skrållan :)




Idag ska jag vara barnvakt åt mina kusiner, Vilda och Knubbo :P
Undra vad jag ska hitta på för att sysselsätta dom då tro, hm?

I höstas när bara Alva var här,
gjorde vi höstteckningar, bakade och va ute och lekte i lekparken :)



 

Nu ska man sysselsätta två, jösses :O


Nä, nu ska jag slöa så länge som möjligt, sen frächa till mig lite innan
ståhejet sätter igång!

Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0