Bort med julen

Lagom till all snö försvann har jag ikväll städat bort julen, känns skönt! :)
Har lite julblommor och gran kvar tills jag handlat nytt,
som jag tänkt göra här i dagarna. Blir lixom så tomt när de gröna försvinner.
Nu vill jag ha VÅR, vilket innebär Bebis!!, Sol, värme, grönt och blomster,
skinnjackan ;) ( om jag fortfarande kommer i den då :P ) bara massa mys!
Verkligen något att se fram imot!! :)



Har fixat lite i vårat gästrum nu på kvällskvisten också :)
Som har sett ut sk*t, rent ut sagt :P
Fixat ihop en ny gardin av en gammal,
gjort ett tappert 2:a försök till en lampkjol,
den går att använda MEN har sett finare i mina dar :P
Trixade även till ett nytt fodral till den avlånge kudden som ligger på sängen där
+ lite nya grejer i fönstret så blev det faktiskt rätt så mysigt :)




Näe, om jag ska försöka somna i tid inatt
så lär jag väl lägga mig till rätta nu :)

Ruffset Tooday!





Sweet dreams :)
Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0