En fotbollsspelare?

Man kan tro att det döljer dig en liten fotbollsspelare i magen
som han lever om där inne :)
Igårkväll och idag har han sparkat X antal gånger neeråt,
ingenting som känns med handen utanpå, 
men det känns! och de är riktigt obehagligt faktiskt! Nu har han varit lugn ett tag,
han sätter väl igång när vi har lagt oss kan jag tänka mig.
Han får sprattla omkring hur mkt han vill där inne, de är bara mysigt,
jag flinar till varje gång jag känner en spark :)
men inte när sprattlandet är neeråt! :P
Han måste även ligga och skava på mitt ena revben
för jag är öm heela tiden och är trött i revbenet både fram och bak
eller hur jag nu ska förklara.
Jaja nog om det, nu ska vi inte klaga ;P

Slänger in en halvtaskig bild bara sådär ändå på mig och min kära moor,
sommaren 07




Jag går in i vecka 25 idag, tiden går så himla fort nu!
15 veckor kvar nu (förhoppningsvis). De kommer att gå fort,
plöttsligt står vi där, en liten familj, så lustigt men såå efterlängtat :)


Nu har vi precis bäddat ner oss,
G har damp av nått slag då han försöker döda sin stackars boll
genom att försöka ruska "livet ur den",
kraffsar och försöker gräva sig igenom täcket
och flåsar oavbrutet då han sprätter omkring här.
Lilla håriga pucko! :P




Nu ska jag kura ner mig
och försöka sno dosan av Määärgus (som jag gärna kallar honom) ;P
Sov så gott!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0