Ensam

Nu har vi fikat kvällsfika och Marcus har åkt till jobbet.
Jag sitter här i soffan, som alla andra kvällar denhär veckan,
börjar bli liiite långtråkigt!

( jag äääälskar baconost :P )



Jag sitter och kollar på blocket, men ingenting som jag vill ha finns!
Så konstigt att samma grejer som jag velat ha
som folk sålde iväg för nån hundralapp för typ ett år sen
kostar över 1000 lappen nu, begagnat!
Såsom slag/klaffbord, halvmånebord, kökssoffor, linneskåp osv.
Känns inte som att man vill lägga ut en massa pengar på något
som man iaf tänker göra/måla om (oftast).

Och ska de vara så jääkla svårt att hitta en kristall/ljuskrona?
Jag vill vill vill ha en!!!

Ungefär som denna

Bild lånad från Minlillaveranda

Nu ska jag mysa med min lillfis som ligger här tätt intill mig :)
 

Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0