Färg. Avbockat!

YES! Nu händer det grejer, jag och marcus tog en härlig promenix till
ÖB idag och köpte färg.
Hade egentligen tänkt att köpa "riktig" färg,
men de hade vi sovrummet och de blir fan ingen skillnad.
Så nu håller Marcus på för fullt där inne. Jag sa att jag också vela hjälpa till,
men de tyckte inte han lät som en bra idé,
han sa lite fint: Fixar de ja, kolla på bloggar du!
Haha, oooookej, undra varför? :P


Vette sjutton vad som händer resten av dagen?!
Hanna och Emma skulle höra av sig senare
så får se om det blir till att umgås lr så :)
Annars för jag klura ut något projekt
som Jag kan sysselsätta mig med här hemma :)

Får se om jag lägger upp något kort sen,
har haft sånnadär dååliga dagar, som bara tjejer kan ha,
ni förstår vad jag menar?! :P
Ingenting är lixom bra, man ser bara konstig ut och hyn är 10 ggr värre än vanligt.
Näe usch och fy!

saaknar våra sommarkafferep ;P
Berit                  &                   Rut
 
 


Nu ska jag ta en skogspromenix med G, sen tänkte jag städa upp lite
och hitta på något att sysselsätta mig med :)
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Marre

ÅÅÅÅÅH, lära du lägga upp dom där bilderna ? vill ju ha sommar NU !! saknar dig. PUSS

2009-01-18 @ 15:28:11
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med babyn=)

2009-01-18 @ 18:33:30
URL: http://joeeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0