Frukost i sängen

Idag efter morgonpromenixen med G 
gjorde jag en ordentlig frukost och tog med den in till sängen
för att sedan möla i mig den medans jag gick igenom den vanliga bloggrundan :)



Happ, där smög Gordon förbi med min BH släpandes efter.
Så, nu är en i tryggt förvar igen :P


Som vanligt när jag har sovmorgon började G sitt dryganda av slickande i ansiktet,
låtsas skällande, ryckande, skuttande, boffande,
dödande av boll, springande på en
före 9.3o!
Han sover alltid jättelänge när Marcus har sovmorgon, koonstigt!
Jag försökte undvika hans slickande i ansiktet,
låtsas skällande, ryckande, skuttande, boffande,
dödande av boll, springande på en
i en halvtimme,
men sen var det bara att ge upp och gå ut på morgonpromenixen med han, bråke! :P


Jag sitter fortfarande i sängen, ska snaaaart masa mig in i duschen,
sen ska jag ringa lite samtal,
bla till facket så jag får dendär satans avgiften på autogiro,
de krånglar ju alltid annars!


Hoppas ni har en bra tisdag, än så länge :)
kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0