God morgon!

Hade tänkt ta en rikig långsovmorgon idag, till en 11.oo lr så :P
Men bara för att jag har sovmorgon skulle G promt väcka mig
med sitt skuttande och låtsasskällande o9.3o, så de var bara att kliva upp.
Nu har jag precis ätit lite frukost i sängen och kollar på Efter 10 :)




Föresten! Jag har börjat SNARKA, tydligen!!!!
Jag vaknade två gånger innan kl o3.oo av stackars Marcus bökande,
han hade nämligen inte kunnat somna än för att jag snarka.
De är lixom inga söta småsnarkningar utan riktiga grissnarkningar,
såna som jag lätt skulle kunna möla in nåns huvud i väggen om dom snarkade!
Jösses! Jag skäms, staackars Marcus,
de va inte hans första sömnlösa natt pga av just det dom senaste veckorna, suck!
Hoppas verkligen att snarkningarna försvinner, jag vill inte vara en snarkare! :P


Ska hoppa in i duschen nu snart så man blir människa :)
upd sen :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0