Home again

Nu va man hemma igen, har varit hemma i en timme ungefär,
skönt med tidiga jobbkvällar :)

Så nu sitter jag och väntar på att Marcus kommer,
tänkte att jag skulle duka fram lika kvällsfika tills dess, mys :)
Gordon är ruggigt bussugen, jag har kastat hans lilla boll 20 ggr nu
men han ger aldrig upp.
Han cirkulerar runt mig för att vill att jag ska fånga bollen och kasta den
samtidigt som han vill försöka finta mig ifrån att ta den, knäppa hårboll :P




Ska nog ta kvällsrundan med Gordon nu så vi slipper göra de efter fikat,
då brukar man blir så slö så :)

Här har vi iaf dagens mage och dagens jag ;P


Gör mig sig inte på kort för man göra till sig :P
   
(23+2 idag)

Måste faktiskt erkänna att nu har jag sammanlagt gått upp 4-4,5 kilo
och får nu mer skutta i mina jeans ;O
Snart lär jag bosätta mig i leggins eller köpa massa mammabyxor, suck!
Som tur är så finns det ju snygga mammabyxor nu! :)


Näe, Gordon piper.
Hoppas ni haft en bra kväll!
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: faster

men lilla hjärtat va du har växt!!!

2009-01-14 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0