jobb

Jag är vaken och jag är i tid!!!! De är inte klokt :P
Jag blir choklad över mig själv!!
Är väl förmodligen den endå morgonen jag kommer att vara de
och ha tid för lite blogg.
T.o.m så att jag har mummsat i mig fil och banan ;)

Idag börjar jag jobbet efter 3 veckors ledighet!
För tillfället känns det lite sådär då jag har haft ännu en natt
med inte allt för många timmars sömn.
Somna, vaaaakna, somna, vakna, somna, vakna.
Jag vaknade för mitt 2:a kisseribesök vid o6.3o idag,
efter de låg jag vaken i ca en timme,
då pga av stormen ute som även orsakade strömavbrott här på Kurras,
men bara en kvart ungefär!
Hela huset vajjade kändes det som, kuuusligt :P


Ska bli spännande att komma till jobbet och se renoveringen, allt nytt! :D
Dom har hållt på åh renovera nu när vi har varit ledig,
därav en vecka längre ledighet i år :)


Nä, dags att slänga på lite mascara och hoppa i nå kläder :)
Ha en bra Måndag!
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! såg i tidigare inlägg att du leta efter en ljuskrona..

denna kanske passar; s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19795243.htm?ca=5s



Satt och kollade och kom och tänka på dig =)



kram

2009-01-12 @ 14:55:48
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: sofia

Jasså, kom du bara dit? konstigt.. men ja det var rätt annons! :)

Varsegod! =)

2009-01-12 @ 21:55:20
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0