Kaffe kaffe kaffe och kladdkaka

Nu har Emma precis åkt, killen hennes kom och plocka upp henne.
Som jag skrattade, Martin (Emmas kille) ringde och frågade vad hon gjorde.
Hon svarade att hon var kvar här med skulle ta bussen hem om ett tag,
men att han gärna fick komma och hämta henne när han ändå skulle åka till henne.
Martin svarade: Mjaaao de kan jag väl.
Emma: Men du behöver ju inte, jag kaan ta bussen!
Martin: Okej!!
Emma: MEN MARTIN! (gapskratt) nu ska ju du säga: Men gumman,
de är klart jag kommer och hämtar dig!
Martin: jaha, okej (skratt)
Emma: Martin! Du har mkt att lära!
haha! jaa, de va kul! :P

Marcus stack till jobbet vid 17.oo snåret och efter det har jag och Emma
tjattrat, tjattrat, tjattrat, druckit kaffe, kaffe, kaffe
och ätit kladdkaka ( som Sötfröken hade med sig ) och vaniljglass :)
Egentlligen är det bra konstigt att man kan ha så mkt att säga,
jag och Emma har du aldrig nå problem att hitta samtalsämnen!
Man tycker ju att nån gång måste dom ju ta slut?! :P


(Kort från i Maj 08)



Jag hatar för övrigt mitt hår, de är såå slitet. jag VILL sätta i löshår igen
men jag orkar fan inte hålla på
och så blir det 10 gånger mer slitet än vad de är nu, morr!
What to do, what to do?!


Näe nu ska jag och G ut i kylan så han får uträtta sina behov.
Det är så kallt så att näsborrarna nästan fryser ihop när man andas :P
Och Gordon hoppar titt som tätt omkting på 3 ben för att de är så kallt i snön, haha!

Gordon skäller för tillfället ut knöparna som inte ligger som dom ska i matskålen
så jag lär gå och skaka om skålen lite så han blir tyst! :P


Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0