Kallt!!

Idag är det inte sommar ute inte, vi har -19 grader, buurr!!
Såå blir ännu en dag/kväll hemma idag,
men som tur är kommer Emma på besök om ett tag :D
Tjatter och fika lär det ju bli, det gillar jag!!

Jag har blivit en jäkla sjusovare
( bäst att passa på nu, om några månader blir de inge sjusovande lr :P )
I morse, som dom senaste 5 dagarna ringer min klocka 1o.oo,
sen ligger jag och snozar till snozen tar slut vilket är ca 1 timme.
Idag klev jag upp vid 11.oo tiden, då hade Marcus dukat fram frukost och kokat ägg :D
Vilken klippa! Sånt tycker ja om ;P




Satt och njöt av min frukost ett bra tag
innan jag hoppade in i duschen för att vakna till :)
Nu sitter jag och klurar på nått att göra, Marcus sover, han ska jobba natt inatt :(


Me today


 
Linnet är på gränsen att vara "för litet" nu :P haha.

För övrigt vet jag sjutton vad den lille håller på med där inne idag,
Känns som att han sparkar rakt neråt om ni fattar vad jag menar :P
Och det känns riktigt obehagligt!
Jag tror att han strejkar på nått vis för att jag bara sitter och latar mig,
han är inte van vid det :P
Men såfort Emma ringer ska jag ta med den hårige G på en promenix
och möta upp henne :)


Näähee. Får väl slänga mig i soffan och kolla om det går några bra repriser på tv då :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0