kass upd

Har jobbat sådär konstigt idag, som jag gör på onsdagar.
1o.oo-14.oo, träning, sen jobbar jag 18.oo-22.oo.
Så efter träningen, som jag faktiskt var med på idag :)
gick jag hem till mamma och slöade i nån timme och när jag va som mörast och tröttast
var det dags att pallra sig tillbaka till jobbet igen, drygt!
Men det var så lugn, så jag kunde ta 2o.3o bussen hem, tok skönt! :)

Nu har vi precis ätit vitlöksbaugette och slöar framför tv:n :)
Imon har jag sovmorgon, som jag ska njuta,
har en riktig tröttperiod nu igen så jag skulle kunna sova hela dagar : P 
Kanske man också för första gången på en vecka orkar göra nånting åt sig själv :P
Har mest gått omkring och sett halvdassig ut i några dagar nu,
så tråkigt när man vet att man bara ska till jobbet,
av med kläderna man har på sig och på med andra, jobba och sen hem igen!
Vi ska även till barnmorskan imon, mäta och lyssna på hjärtljuden, myys :)

Ikväll, mysdressen åkte på illa kvickt när jag kom hem
ruggigt fult men oj så skönt!
 :P




Nu ska jag faktiskt släpa med mig Marcus in till sovrummet, nu är jag trött!
Sov gott! :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0