Musse Pigg och Peter Pan

Det har busats och lekts här hemma idag :)
Vi hann även med att titta lite på Peter Pan och Musse Pigg
innan det var dags att sätta igång med maten.
Blev enkel snabbmat (köttbullar, korv och potatismos), men det uppskattades och åts :)
I Anton verkar det inte finnas nått stopp,
han åt och åt så tillslut fick han inge mer, haha :P
Precis när vi ätit klart kom pappa Bertil för att hämta upp dom små trollen
han stannade en stund så vi passade på att äta lite glass till efterrätt :)




Nu sitter jag i soffan, om jag lägger mig ner kommer jag att somna,
så slöö!! Men känns inte som att jag vill somna nu,
blir helt fel så håller mig vaken ett tag till :)
Marcus ligger därimot och sover i andra soffan.
Men han ska ut och jobba natt, så han får sova :P

Lekfrökens slappstil idag :P


  


Nu ska jag ta mig en till isglass :)
kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0