Navel

Det var nått så simpelt som att trycka på
Ändra redigerare för att få upp min "knappar" igen.
Så nu är jag back on track :P

Idag har jag och Mamma varit in till Gävle och hämtat mitt pass
som har legat på polisstationen huuur länge som helst.
Så nu kan jag för första gången
på över ett halvår faktiskt legitimera mig själv, känns skönt! :P


Nu till helt onödig fakta, om min navel :P haha.
Jag har som jag vill kalla det en tjocknavel!
Alltså, en sån navel som jag aldrig under mitt 21 åriga liv kunnat se slutet på
eller känna slutet om jag så nu har försökt :P
Nu börjar den "sakta" men säkert komma fram och jag kan tom se slutet på den,
inte så konstigt med tanke på att magen ser ut att kunna sprängas snart :P
Och samtidigt som detta har hänt, på några dagar! 
Har min piercing hamnat Över naveln,
ser jättelustigt ut, men jag tänker inte ta ut den, INTE ÄN!
Tänker ha i den så länge så att den till slut kommer att skjutas iväg av trycket :P

Min mage ser förtillfället gaanska så småäcklig och blek ut
meeen, jag bjussar på de ;P

Visst ser det väl bra lustigt ut!?



Nu ska jag mysa lite med Marcus innan han ååterigen ska ut för ett nattskift!

Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0