Nu fattas bara möbler

God kväll/natt! :)
Har haft fullt upp hela dagen så blev en sen uppdatering idag.
Slutade jobba lite tidigare idag 15.3o,
så att jag skulle hinna med 16.oo bussen till Hofors,
har nämligen varit hem till Erica på såndär Mary Kay "träff" lr vad man ska kalla de :)
Riktigt trevligt med tjatter och kladdkakemuffins som hon Erica bakat, muums :D 
Som vanligt blev jag "pålurad" produkter. För 899:-
som bestod av rengöring, fuktkräm och mineralfoundation,
känns som att jag har annat att lägga pengarna på för tillfället
meeen om det funkar så är de för sjutton värt de!! :P




När jag kom hem vid åtta tiden hade min Duuktiga och händiga kille precis
lagt klart golvet i barnrummet så nu är det redo att inredas,
det överlämnar han till mig och de tackar jag för, iiihiiiii ;D



 
Såhär såg det ut före om ni kommer ihåg :)


Nästa gång ni får se bilder härifrån
får bli när jag är klar med inredningen och allt småpyssel :)


Fick även hem graviditetsmycket idag och jag måste säga att jag är besviken.
Lr jaa, här får ni se en bild så förstår ni säkert varför!


Okej att staven skulle vara lite längre meeen dendär var liite överdriven.
Jag har kommit åt den ca 10 ggr på nån timme och det gör ont
eftersom magen är så hård och spänd!
Så nu har jag tagit ur den, ¨
får köra på metoden att dra igenom den någongång om dagen
för att det inte ska läka ihop istället.
Slutsats. EJ att rekommendera!


Näe, nu håller ryggen på att kollapsa så nu ska jag glida ner
och kolla lite på tv till ögonlocken bli tunga :)
Imon väntar klippning, bort med allt slitet! :)
Sov gott!
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 08:27:27
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0