Semla

Jag skulle bli sådär extremt överlycklig
om någon kom och plinga på min dörr med en semla nu!
Är tooksugen, på just en semla! Seeemla, mmmmh! :P
MEN kan får ta mig en chokladbit istället,
här lär de ju inte dyka upp någon med en semla : P haha




Iaf, nu är jag hemma efter ha jobbat 1o.oo-14.oo,
skippade träningen idag då jag ska tillbaka och jobba till 18.oo
och va tvungen att åka hem för att gå ut med G imellan, Marcus jobbar eftermiddag.
Blir nog till att slänga sig raklång på soffan snart, riktigt slö idag.

Tog ur min navelpiercing igår innan jag somnade,
får trä igenom den någongång om dagen tills jag får den jag beställde :)
Känns som att den kommer att flyga iväg snart annars :P

Det är så tomt och vilken himla liten navel jag fick :P



Näe, nu ska jag ta Gordon under armen och förflytta oss
för lite mys och tv-tittande :)

Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: frida

jag åt semla idag!

2009-01-14 @ 22:22:44
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0