Skötbord

Bestämde för läängesen hur vårat skötbord ska se ut,
då jag hitta en bild som jag blev förälskad i!! :)
Tänkte visa . .



Är de inte fint så säg :)
Pappa ska hjälpa oss snickra ihop ett sånt bord då jag inte hittar något nånstans,
kul med lite eget, gillar att ha som "ingen annan" har :D


Börjar även ge upp hoppet om den underbara sängen
som jag såå gärna vill ha ;(



Den är så dyr och vi kommer förmodligen inte att ha så mkt pengar
att lägga ut bara sådär nu när så mkt annat ska inhandlas! ;(
Får försöka vänja mig med tanken på en annan, vanlig vit säng, tyypiskt!


Nu ska jag hasa ner mig och kolla klart på Into the blue
och morra över hur grymt snygg Jessica Alba är i den filmen :P

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0