Sprickfärdig

När jag vaknade i morse kändes det och såg ut
som att magen hade växt nå jävuskt under natten,
sprickfärdig (kändes/känns det som)!

Va konstigt de är när man riktigt känner hur kroppen förändras,
dock inte till det posetiva :P
Jag kan inte sätta på mig strumpor och skor utan att låta som
ett odjur som precis kommit ifrån ett träningsläger!
Säckar alltid efter och gnäller när jag och Marcus är ute och går,
för jag kan helt enkelt inte gå snabbare.
Får "ont" ( kommer förmodligen få 1000 ggr ondare, så vi kallar det "ont" så länge :P )
 i svank och vettesjutton alla ställen när jag går för länge.
SUCK! Känner mig mer och mer som en förstoppad korv :P
Och då ska magen växa, ganska ordentligt i 4 månader till :O

Maggen today!


 


Idag väckte jag Marcus med "frukost" på sängen vid 14.oo tiden.
Vi gjorde oss iordning och började vår promenix ner mot stan strax efter 15.oo
för att uträtta lite ärenden tänkte vi.
Hem till mamms och lämnade den hårige G
för att sedan bege oss mot Länsförsäkringar, Happ, vi kom dit 16.oo,
dom stängde 16.oo, MORR!
Aja, vi går väl till försäkringskassan då, HAPP, stängde 16.oo!!!!
Marcus fick iaf några körlektioner bokade, bra där!! :D
En pizza och lite kaffe senare begav vi oss hemåt
och nu ligger Marcus och vilar upp sig inför nattskiftet,
Gordon ligger och snusar han med :)

Ha en bra kväll :)
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Emelie

jäklans vilken kula du börjar få :) hiihi ;D

2009-01-08 @ 10:50:19
Postat av: Linda =)

haha vilken jävla mage :P vänta du bara, om du har ont nu kommer du få 1000 gånger ondare. på slutet orkar du knappt gå =D Du kommer nog bli lika stor som jag vart..men det kommer gå bra gumman =) kan skicka över lite kläder till mig som jag kan låna när du inte kan ha de nå mer :P Pusss.. love you

2009-01-08 @ 13:00:09
URL: http://lindableckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0