Storhandla

Igår hade vi en riktig tjejmyskväll med tjatter, limpmackor, fruktsallad och chips :)
Vi började i valbo där jag hittade en toooksöt jeansjacka!
Letade hela förra våren och sommaren men hittade ingen
så nu när jag hitta en passa jag på att köpa den innan dom tar slut ;D

Sen hitta jag även matta och lite smågrejer som ska pryda barnrummet :)
Gungstol är även fixad nu! :D Är det inte toppen så säg! :)


Idag väntar storhandling av mat, ska in till valbo med mamms och micke om ett tag.
Guud va skönt att få hemhandlat, jag som älskar att storhandla :P

Nu ska jag resa mig ur sängen ( jepp, jag ligger faktiskt kvar här :P )
och äta lite frukost.

Ha en bra söndag :)
Kyss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0