Strax dax för jobb

Sitter och stirrar på klockan då de bara är ca 10 min kvar tills jag lär gå till bussen
för att åka till jobbet och göra ett skift, suuuck!
Ingen somhelst lust med något annat än att bädda ner mig i soffan och kolla på tv heela kvällen :P
Meen, inte ikväll inte!

Marcus föräldrar har varit på besök idag också,
dom hade med sig semlor då dom hade läst i min blogg
 för ett tag sen att jag var så sugen på det. Dom är så gulliga! :)
Jag blev överlycklig och smaskade snällt i mig iaf hälften av semlan, sen tog de stop :P


Sen kom Marcus hem strax före tre,
hann tjattra lite med han och ta en skogspromenad med Gordon
men nu har han bosatt sig i garaget igen!
Hur kan det vara så roligt, jag fattar noll!? :P



Näe, dax att klä på sig vinterutrustningen, suck!
Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: blondstar

hej sofie :) de va längesen amn såg dig.. kul o se att du oxå är gravid :) spännande :) så många som är gravida nu :) vad gör du annars nu för tiden? kvar i sandviken? kram kram /sara

2009-02-01 @ 18:02:01
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0