Twilight

Jepp, jag är fortfarande vaken och inte de minsta trött! Suck!
Måste försöka ändra på mina sovtider nu, börjar ju jobba på måndag iallsindar!
Då kan jag ju inte vara uppe halva nätterna, jag är nog morgontrött redan nu.

Jag och G har legat i soffan och myst med film och glass sen Marcus åkte :)

såå god glass!
 


Oj, kortet blev jättekonstigt :/
Gordon var ovanligt myssjuk och närgången idag,
på kortet nästintill ligger han på mitt ansikte, gose! :P



Nu har jag sett den omtalade filmen och de stämmer som alla säger,
tokbra och sååå romantisk ;)



Nu väntar bara tvåan då?!
För de MÅSTE ju komma en tvåa med dedär slutet! ;)


Näe, nu måste jag försöka sova!
Sov gott! :)
Kyss&kläm


Kommentarer
Postat av: Pendelpuk ;)

hahaa ... pucko !!



Tror du att jag tycker det är så trevligt att komma hem till dig då kanske.. med ditt mys å pys, öppna ytor, vitmålade golv, texter på väggarna som förövrigt åxå är vita .. det är ÄCKLIGT sofie .. äckligt säger jag !!!

hahahaa :)



löv ja ! =)

2009-01-09 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0