slö slö slöö

Vilken slöödag!!
Jag och Gordon låg och drog oss till halv tolv i morse, trötta som få :P
 Marcus va uppe redan halv nio han, tok :)
När jag väl hasat mig ur sängen var jag riktigt rastlös,
vela desperat hitta på något att göra,
när jag insåg att det inte fanns så mkt att göra blev jag sur och på dåligt humör,
gick och muttrade och svor brevid Marcus på vägen hem från affären,
iingenting var bra!
Efter att ha morrat ett tag satte jag mig i soffan (som va de sista jag vela göra)
och läste Marcus nya Slitz och fortsatte sura, nu för att jag var sugen på nått.
Då kom Marcus på idén att äta vitlöksbröd,
då sken jag upp, kluffsade i mig och somnade åter igen på soffan! :P

Nu på kvällskvisten har vi gjort tacotårta och kollat på film :)
Somsagt, SLÖDAG! :)


Kom ju på att vi hade en ny spegel idag, finemang! ;)


   


Imon har jag bestämt träff med Hanna,
är så nyfiken på att se hur hon bor nu i nya radhuset
så ska hälsa på henne hade jag tänkt, kulkul :)

Nu ska jag kolla lite på tv, sen slummra :)
Nattinatti!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0