Uttråkad

Jag är fruktansvärt uttråkad, har varit de från och till i några dagar nu,
varit ledig för länge :P
Igår kom Hanna och hälsade på,
vi tog oss ner till stan och satte oss på Selmas för lite "fika" och tjattrade ett bra tag :)
Sen tog vi en lov på stan tills Hanna plöttsligt vela in till valbo
åh inte är jag den som är den,
så en bilfärd senare så strosa vi runt i valbo :)
Köpte lite sängkläder på rean och handlade hem lite gotta till kvällen.

Hemma igen lagade jag och Marcus lite mat, blev kycklingfilé, tzatziki och pommes,
ruggigt gott, vitlöksälskare som man är ;D

jag igår


  
Gordon vela också vara med ;)


Idag har vi inte gjort NÅTT, sov länge pga att jag vaknat ca 100 ggr inatt,
har legat och tänkt på att de faktiskt bara är 4 månader kvar tills lillprinsen är beräknad
och då började tankarna snurra på ALLA grejer som ska köpas
och rummet ska renoveras och det ska bli klar nere och här uppe innan åh allt satyg,
Pengar och tid? fyra månader är faktiskt inte så mkt, de går ruggigt fort!
Så nu tänker jag faktiskt börja kolla på grejer, så man kan börja köpa nu, det känns tidigt,
men känns som att vi lär börja nu om vi ska hinna och ha råd med allt :O


Jaja, nog om det, lillen lever om som bara sjutton i magen idag,
sprattlar och vrider och har sig :)
Känns även som att han tar i allt vad han kan
och pressar på min kissblåsa med jämna mellanrum :P
Men de är så mysigt och hellre att han lever om en massa än ingenting alls ;)


Nu väntar en TILL kväll på soffan, har även laddat upp med chips och dipp, iihiiii! :D

Hoppas ni har en mysig kväll :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0