Det blir så fint

För första gången sen vi flyttade in hit trivs jag
 när jag går in i vardagsrummet/finrummet :D
Det är rörigt och inte alls klart, men jag triiivs, ihii :D

Sneek peak


Klaffbordet är på plats! Har sågat av benen, det ska målas vitt sen,
men jag tyckte det gjorde sig fint som det är nu också,
sådär lagomt slitet så de får vänta lite :)

Sista väggen är även färdigmålad så nu går min hjärna i högvarv,
hur ska jag möblera, vart ska alla grejer stå?! :)
Den gick förresten på högvarv igår med!
Låg vaken till o2.3o-o3.oo nångång och tänkte & klurade.
Marcus vaknade till runt två, då tog jag tillfälle i akt och började diskutera gardinstång,
 haha, man är bra rubbad :P

Har även småpysslat med både de ena och de andra här hemma,
jag bara ÄLSKAR när det händer grejer, de är så roligt att se resultat :D
Marcus tycker också att det är roligt att se resultat
men han gör väldigt klar för mig att nu är det "rustpause" till jul . . .?!
Mjaaaaa, vi får väl se ;P

Ett av dagens pyssel som Fia gav mig inspiration till,
hade velat haft lite annorlunda ljus, menmen ;)




Snart ska vi bädda ner oss, Marcus jobbar förmiddag nu efter 4 veckors semester.
Så han vill i säng i tid, jag kan iof ligga och kolla på tv :)
William ligger och sover sen 1½ timme tillbaka, får se när han vaknar inatt!?
Han vaknade vid o2.oo natten som var och vid o5.oo,
de har han inte gjort senaste tiden,
han brukar bara vakna runt o4.oo-o5.oo, så vi får se vi får se :)

Mammas knubb igår ;)


Kommentarer
Postat av: mamz

meeeen åhhhhhh....jag saknar william så jag blir galen. Kommer o pussar till honom snart..

2009-07-28 @ 22:27:13
Postat av: Fia

Åhhhhh sååååå fint det blir :) kommer någon dag o kikar..så nyfiken :)

2009-07-29 @ 14:37:00
Postat av: Fru Evelina

vilket fint bord! var hittade ni det?

2009-08-02 @ 15:43:30
URL: http://mammabloggarna.se/fruevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0