. . . .

Galet ful bild, därav storleken, knäppte i farten ungefär ;P
Slet förövrigt ur mitt löshår i förrgår, igår och idag
då jag hade en enda stor dreads i hela hårbotten, Usch och fy!!
Jag rekommenderar Inte "nail-löshår", iaf inte om man är liiite rädd om håret!
Ska köpa clips så att det bara är att sätta i och ta ur, är nog bäst så
för nu är jag då ungefär en miljon hårstrån fattigare!


Kom ju på att jag köpt dessa godingar när jag var gravid
så dom fick invigas idag :D
Men AACK så ont i fötterna jag fick, är ju inte van att gå i klackar nu,
men de ska vi ändra på :P



Nu är jag galet trött så nu ska jag sussa! :)
Måste bara slänga in en bild på hjärtegullet häromdagen

suuuurläppen! hur galet go får man bli ;)



Näe, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeen, goläppen då:D

2009-07-09 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0