jag, springa?

Då jag ätit antingen skräpmat, chips, ostkrokar, godis, glass, kakor lr fikabröd
och druckit läsk vaarje dag sen jag vet inte när
skulle jag i morse bege mig ut på en springtur.
Det skulle jag aldrig ha gjort!!
Jag höll på att döö, jösses!
Jag vet inte vad jag tänkte
mer än att jag är trött på att se ut som en hösäck, näck :P
Lr jag är trött på att Känna mig som en hösäck,
men de har jag heelt och hållet mig själv att skylla,
då jag somsagt äälskar allt onyttigt ;P
Min plan var att om jag springer lite
så kan jag också äta allt smaskigt med gott samvete,
men efter idag tänker jag då inte ge mig ut på några fler springturer,
jag kan gå . . Fort på sin höjd :)


Jaja, efter min nästintilldödenspringning hoppade jag in i duschen
sen åkte vi till Storvik för att hälsa på Fia och Chrisse.
Grabbarna tjattrade killtjatter och jag och Fia tjejtjatter ;P
Efter några timmars tjatter gav vi oss hemåt efter att ha stannat för att köpa med pizza
(vilket resulterade till att jag nästintilldödensprang i onödan, miss 0 karaktär).

Bilder från idag
 
och igår när skrutten hade badat :)



Nu på eftermiddagen har Marcus (kors i taket) målat skänken som jag skulle måla.
Det är konstigt, alltid när jag ska ta tag i att måla något
vill han heeelt plötsligt göra det istället ?! höm?
Han tror inte att jag kan måla, att jag bara kommer slarva ? Pyttsann!!
MEN om han vill måla så varsegod, bara de blir gjort! ;)
Och jag har tack vare de fått kura i soffan i flera timmar! :D

Jag har beslutsångest om vilka "handtag" som ska sitta på skänken!
Nu vet ju inte ni hur den kommer att se ut men den kommer (gissa vad) att vara vit
så är det skåpluckor och 4 små lådor över och de är på dom jag ska byta ut handtagen.

Finns även likadana i svart ??! Hjälp?
 


nu - tv tv tv. .

Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Mika :)

Hahaha, du så otroligt gooo:) himla kul att läsa din blogg..:P den där nästintilldödsspringningen va bäst!!! hahah

2009-07-20 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0