Ramsjö

Nu åker vi snart iväg för en tripp till Ramsjö och den sedvanliga Ramsjökuppen!
Jag, William och G kommer att vara åskådare ;P
Vi blir borta tills på söndagkväll så blir dåligt med upd.

Föresten! Vet ni vad jag fick i födelsedagspresent?

Taadaa

Babyliss värmespolar som jag velat haft såå länge :D
Har inte provat dom ännu, ska göra det när vi kommer hem från Ramsjö
så får jag visa resultatet då :)

Fick även presentkort på en skönhetssalong
och presentkort på nagelförlängning,
precis vad jag önskat mig!! Kan de bli bättre? :D


Näe nu ska jag packa det sista innan Fia och Crisse kommer :)

Mammas snygging (som sprattlar :P )



Ha en toppenhelg nu!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men goskrutten som jag bara vill äta upp och jag fick !!!!!!!!!! :D



ha en trevlig tid i Ramsjö nu, är inte ett dugg avis :/

2009-07-04 @ 18:05:52
Postat av: anette

Åh, guuud va gullig han är!!

2009-07-07 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0