regn regn regn

På något vis kan jag ändå tycka att de är skönt med lite regn!
Det gör det tillåtet att få kura ner sig i soffan en hel dag,
eller varför inte pyssla med saker som behövs göras hemma :)
Men just idag hade jag hoppats på finväder
då jag och William hade tänkt följa med pappa och Alicia till Furuvik,
kollat på lite djur och myst runt, sånt gillar jag ;)
Vi ska avvakta till klockan o9.3o för att se om det tänkt spricka upp något,
så vi får se vad som händer :)


Helgen har förövrigt varit bra :)
Det blev tidiga kvällar med mys i stugan för mig och William
medans dom andra tjoade på ;P
Han har varit så snäll, mitt hjärtegull!
Klart att han skriker och grinar, det gör ju alla barn (förmodligen :) 
men det är låångt ifrån hur han skrek och grinade för 1½ vecka sedan!
Ersättningen + ammning gör susen, han är nöjd och går upp i vikt :D
Han äter föresten som en häst nu också,
det går ungefär 1½-2 timmar mellan måltiderna
och då äter han inte lite när han äter heller :P
Men det är bra, så han växer och blir stooor iallsindar! :D


Jag ska upd med lite kort ikväll hade jag tänkt :)
Har inte lagt över några på datorn än.

Ni får ha en bra dag så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0