Shopping

Senaste inköpen :)
 
 
 

Några dagens
   
märks det att jag gillar leggins? :P

Och handlat lite hem också, men de kan jag visa imon :)

Nu är det bara en vägg kvar att måla i "finrummet", det blir såå fint,
tänk vad lite vit färg kan göra, löööv it ;D

William har varit lite kinkig på eftermiddagen,
tror att magen spökar! :(
 Han tog i så att han blev alldeles knallröd när han skulle uträtta sitt behov,
stackars liten!

Det är jobbigt att vara kinkig också! ;)


Men vid nio la jag honom i vaggan och satte igång hans lilla speldosa,
då låg han där och jollrade ett tag tills han somnade, gobit :)

Näe, nu är det kväller :)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linda&Alvin

prova lite messmör i ersättningen, Alvin har en tendens att vara lite hård i magen. körde de för några veckor sen och "hård-i-magen-ontet" försvann :)

2009-07-28 @ 09:34:19
Postat av: blondstar - nybliven mamma

jag tänkte på eran säng :) de som hänger ner lixom :P

2009-07-28 @ 10:15:03
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Linda&Alvin

Ja de var ju de, jag har liksom aldrig fått något svar på de hehe men jag har tagit en vanlig matkniv, har väl kanske blivit ca en tesked.. beror väl på mängden på ersättningen :) ta så mycket som känns rätt :)

2009-07-28 @ 11:12:47
Postat av: blondstar - nybliven mamma

jaha okej :D jo jag köpte en på jysk men den är som sagt alldeles sladdrig o sitter inte åt alls.. får kolla på ikea dÅ :)

2009-07-28 @ 12:28:03
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Farbror

Will i am is my man!,, står ju faktiskt inte på förrän killen ringer och vill ha en bärs av farbror =P

2009-07-28 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0