Blombud

Idag tog jag mig en promenix med Mr Namnlös och G till mammsen
för att sedan uträtta lite ärenden på stan :)
Köpte present till Lindas lille Jonathan som har fyllt 2 år,
ska dit nu någon dag tänkte jag.
Skulle även köpa studentpresent till Angelica,
 men hade inte den blekaste om vad jag skulle köpa
så hon fick tills imon på sig att säga vad hon önskar sig :P

G trivs när han får snålskjuts ;P


Skyndade mig sedan hem för att BVC skulle komma efter 14.3o,
Marcus mötte upp oss men fick cykla i förväg hem för att hinna
(jösses vad dom lilla liven kan få en att dra ut på tiden)
vi satt och väntade, men de kom ingen, suck!!
Hon ringde senare och berättade att hon hade varit här innan halv tre,
måste ha varit sekundrar innan Marcus kom hem,
Iaf så kommer hon imon istället :)

Fick blombud hem från jobbet idag också, jättefina buketter, en till lillen också ;)
Tusen tack!!



Imorgon ska vi hämta bilden, Tjooohooo! :D
Fy fasiken så skönt, ääntligen!!

dålig dagens

Hjärtat, såå lik pappa! :)



Nu är lillen väääldigt ledsen så ska försöka trösta honom lite.

Tack för namnförslagen, jättekul!! :D

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0