busy busy

Har flängt omkring överallt och ingenstans senaste dagarna!
Åkt iväg på förmiddagen och kommit hem på kvällskvisten
och då "nattat" lillkillen,
brukar bli så att jag själv somnar i ungefär samma sekund som han somnar :P

Att jag äter laktosfria produkter
och magmedicinen verkar inte hjälpa hans lilla mage heller,
han skriker hysteriskt för fulla muggar, snutten! :(
Jag lär gå och skumpa på honom mer eller mindre heela dagarna
så jag är SÅÅ glad att Marcus mamma och pappa har köpt en bärsele
som vi ska få här i dagarna för jag tror att det kan funka,
då får jag iaf två händer fria, tack och åter tack!! :D
OCH tack och lov så är han lugn på nätterna ÄN så länge, de är ju guld värt :)

ihopskrynklad i Nellys sköna babysitter på besök hos Erica igår :)


Idag var jag och Marcus på stan, fikade lite.
Sen skjutsade jag honom till Storvik då han skulle hjälpa kompisar att snickra
då åkte jag hem till Hanna för att umgås med henne och Emma,
kom hem för en timme sen ungefär, snart väntar chips och dip :D

i förrgår


igår



Näe, nu ska jag kika lite tv, hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej..bra blogg...läser att lillkillen har ont i magen=( det hade min lillpojke också...vill bara ge lite tips..bra att du slutat med mjölken=) chips och dipp fick min pojke väldigt ont av,chipsen ger ju gaser så det kan ju vara en faktor...hoppas han blir bättre=)

2009-06-19 @ 07:45:34
Postat av: katrin

vill bara börja med att säga att det är otroligt roligt att läsa din blogg :) tråkigt att pojken har ont i magen bara.. De hade min Filippa också, slutade nu när vi fick börja med mat på recept från apoteket. men bärselen hjälpte oss väldigt mycket, utan den vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Hoppas att den hjälper för er också! För övrigt så är han väldigt söt :) Ses vi i ramsele i sommar förresten? läste tidigare att ni tänkte åka uppöver :)

2009-06-22 @ 10:43:55
Postat av: sofie

katrin: tack så mkt, va roligt :) Vi fick precis hem bärselen, har inte hunnit prova den än men ska göra de snart, hooppas för gudsskull att den hjälper! :) Vi ska åka dit andra veckan i juli och blir där några dagar, ska du också dit? :)

2009-06-22 @ 10:59:47
Postat av: Katrin

hoppas verkligen att den fungerar, de är ju som sagt skönt att kunna göra nånting samtidigt som man går runt och bär. Ja vi åker dit den 3:e och blir där i två veckor. Min mamma och pappa har ju stuga där. Så de blir till att hjälpa till på loppisen och förhopnningsvis fynda lite också :) Så då får man se ert lilla underverk då då, som äntligen har fått ett namn :)

2009-06-22 @ 11:56:40
Postat av: angelica

ha en trevlig dag:)

kram

2009-06-22 @ 11:58:35
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0