. . .

Jaa, somsagt var vi till Hofors för att hälsa på Marcus föräldrar,
det bjöds på "Larsas favoritkaka" (smaskens)
och lillen somnade återigen så sött i farfars famn :)

Jag tog sen med mig pojken för att besök hos Emma,
lite tjatter och kaffe vart de :)

Seen åkte jag hem
för att hämta upp Marcus, Marcus bror Jocke och hans tjej Maria,
vi åkte för att handla ingredienserna till kvällens mat
som bestod av supergod fläskfile"gryta" som Maria och Jocke gjorde.
Den kommer vi definitivt göra igen ;)

Efter maten kollade vi film, eller dom kollade på film!
Jag gick mest omkring med våran lille son,
som gör vad som helst för att inte somna,
man kan ju inte somna, man kan ju faktiskt missa något!!
Även nu skriker han för fulla muggar, så vi ska snart bädda ner oss i sängen,
de brukar han gilla :)

Jag älskar att kunna ha jeans och höga klackar igen!! :D





Näe, nu ska vi göra kväller här hemma!
Nattinatti, sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: blondstar - nybliven mamma

får du redan på dig jeans du :)

2009-06-14 @ 11:49:31
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

oki! spännande att se vad ni väljer, båda är jättefina namn!

2009-06-14 @ 19:23:47
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åhh det är jeans jag saknar att kunna ha!

Vilken fin vagga där i bakgrunden! :)

2009-06-14 @ 19:38:29
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0