Grilla

Ikväll är det grilldax! ;)
Alcen, Angelica kommer med lilla Tyra & Crisse och Fia kommer,
kan bli riktigt trevligt :D
Sen ska ju killarna självklart kolla på fotboll så då får vi fruntimmer kackla ur oss lite ;P

Ska göra en cheesecake snart tänkte jag,
tänkte göra en innan vi åkte in till BB så vi hade hemma åh kunde bjussa på,
men blev lixom aldrig av.
Så nu tänkte jag passa på när vi ändå har grejerna hemma :)

today

Denhär och tröjan jag har på mig idag inhandlades igår :)



Nu ska jag gå åh pussa på min son som ligger och sover så sött i soffan,
sooom jag älskar det lilla livet, det går inte att beskriva!!


Ha en finfin lördag nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nyfiken på om ni bestämt nått namn än till skönheten? :)

2009-06-06 @ 17:35:45
Postat av: En nyfiken läsare =)

Kian tycker jag är väldigt fint!

2009-06-07 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0