köpt biiil

gooo´kväll :)
Det är full rulle här hemma hela tiden med lillen och besök 
så har inte blivit så mkt tid och ork till att upd,
men nuså, ska jag försöka :)
Det pips och gnälls lite nu så får bli några rader bara.

Vi har köpt bil nu, igår!! :D
Vi ska hämta den på tisdag, blev en volvo v70, riktig familjebil ;P
ÄNTLIGEN, ska bli såå skönt!

Voilá!



Fick hem skorna som jag beställde från H&M för läängesen häromdagen också!
Äntligen kan jag ha något annat än domdär trötta foppatofflorna :P

 


Jag och hjärtegullet igår.





Det blev inte mkt upd idag,
får ta igen de sen :)
Nu ska lilla familjen krypa till kojs,
tror bestämt att det är de ända som dugen för den lille herren just nu :)

Sov gott nu :)

Kommentarer
Postat av: mormor

åhhhhhhhhhhhh, vad fiiiiina ni är båda två.....

2009-06-05 @ 09:22:05
Postat av: Erica

NUUUU kan du juh komma och hälsa på mig juh..i din nya bil .. :) Shiiit va smal du blivet dirket.. Kul för dig.. :P

2009-06-05 @ 09:55:55
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: lindis

åh vad söt han är den lille :)

och du är otroligt fin sofie !

hoppas allt går bra för er !

2009-06-05 @ 10:17:36
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: tettebus

va fin han är, mamma upp i dan! Och va fin du är!

2009-06-05 @ 12:45:34
URL: http://tettebus.blogg.se/
Postat av: Malin Olsson

Lillknodden är ju såå lik Marcus, när han var liten. Grattis till er båda. Ha de jättebra.

Kram från kusin Malin m fam i Hofors

2009-06-06 @ 11:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0