Solig dag i Gävle

Idag runt lunch åkte jag och Emma till gävle för att strosa runt och luncha :)
Anna kom även in senare på eftermiddagen.
Jag hittade lite smått och gott :)
Vi åkte hem mot kvällskvisten, nöjda med dagens shopping!

Bla, T-shirtar och linne till Marcus :P, linnen och sminkväska till mig
och en liten solhatt till William :)
 
 


Våran älskade son har varit såå snäll idag, mammas gulleplutt! :D

 

Han var dock lite bråkig inatt, han låg åh sprattlade åh gnällde,
magen som gjorde ont :(
Meeen vad gör de! Har brukar vara såå snäll på nätterna annars :)
Fast kan inte säga att jag var glad inatt, skitsur och trött var jag
och Marcus skulle upp och jobba förmiddag
så han gick in åh la sig i gästrummet :P

tooday



Imon ska vi på ockelbo-marknad!
Jag har aldrig varit där, så ska bli mysigt att strosa runt och kika lite :)

Det börjar bli dags för sängen nu!
Sov gott vettja! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOFIIIIIIIIE :D äntligen hittar din blogg jippie :D haha :D / sandra

2009-06-27 @ 00:03:11
URL: http://metrobloggen.se/Sandraswedlund
Postat av: blondstar - nybliven mamma

bara bra här med :) blir mest skuggsittning men man får passa på o va i solen när dom sover :) försöker gå o traska bort lite kilon men de är ju så svettigt o klibbigt :P

2009-06-27 @ 13:30:36
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0