And it gets worse

Åderbråcken! Blir bara värre och värre, de blir mer och mer nedåt foten,
det gör ont och jag bor mer lr mindre i mina stödstrumpor, jösses!

Varning till känsliga läsare!


MEN TACK OCH LOV fick jag havandeskapspenningen jag sökt,
hel havandeskapspenning från 20:e mars till 28 april! :D
Var helt inställd på att jag skulle bli nekad lr bara få hälften
eftersom alla säger att dom är så hårda,
men somsagt, jag skulle ju aldrig sökt om jag inte hade behov till det! Såklart!
Kommer nog börja ta ut den i början av April beroende på hur jag känner,
sökte från 20:e mars iutefall det skulle bli nå fuffens.


Idag har vi varit på besök i Hofors hos Marcus föräldrar :)
Vi åkte dit vid halv 2 tiden och kom hem för ca 45 min sen, har ätit gott, mycket
och bara myst.
Våran hårige fick även jucka och busa av sig med deras 3 charmtroll,
han är döende nu och har gått och lagt sig för natten, gosnöre ;P

Dagens tråkiga!




Har även hunnit med att grina ur mig lite idag,
skitsur satt jag mig och sura i vardagsrummet då marcus satt i köket vid datorn!
Idag för skatboet till hår, klädbrist och blekhet!
Försökte hålla tårarna inne
för att inte förstöra de bästa jag kunde göra åt situationen (sminket)
men när Marcus kommer och "puttinuttar"
och frågar vad de är brister det och tårarna sprutar!
Han måste säga att jag är fin både 1 och 100 ggr innan jag snörvlat klart,
även om jag inte själv tycker de
och egentligen inte tror honom när han säger de för stunden
så känns det ändå bättre på något vis :P
Efter det och resten av dagen har jag kvittrat, ibland behövs det så lite :P


Näe, gott folk!
Nu ska jag bädda ner mig och glo en aning på tv :)
Får upd med lite roligare kort imon kanske!
Hoppas ni haft en tokbra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0