Bad update

Nu har jag varit grymt tråkig med uppdateringen lär jag säga, skärpning.


Jag går hem 20:e mars föresten,
från de datumet som jag blev beviljad havandeskapspenningen.
Jag har varit helt inställd på att gå hem i början av april men
chefen och dom på jobbet tyckte att jag skulle ta tillvara på tiden
som jag kan vara ledig med tanke på mitt jobb åhså.
Och det ska bli så skönt, konstigt, men skönt. jag känner faktiskt att jag behöver det!
Kroppen säger ifrån mer och mer för varje dag nu känner jag.

Så jag jobbar bara nästa vecka, sen blir jag förmodligen hemma i ett år om inte mer!
Hur konstigt är inte det? :P


Idag låg jag och drog mig till HALV TOLV, jösses så skönt det var :P
Efter det har vi lagat lite mat, gick med Marcus en bit när han skulle till jobbet
och nu har jag bara suttit och inte gjort nått, aaah ;)
Ska faktiskt gå ut med G nu sen traska till ica för att ta ut lite pengar
sen bär det av till jobbet.

Idag


 

 
Nu lär jag kila.
Upd ikväll om det inte blir för sent :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0