Blåser istappar

Gordon gav mig en rejäl sovmorgon idag, ända till 11.oo, jätteskönt :)
Var nog för att Marcus släppte ut honom
så han fick kissa när han kom hem vid o6.oo i morse :)

Klev upp och såg sooolen strålade ute, så jag pälsade på mig(tydligen inte tillräckligt)
för en långpromenix med G.
Det blev en längre promenad men fasiken ingen långpromenad,
det blåste istappar, svinkallt, burr!!
Så nu sitter jag i soffan, han precis knölat i mig hårdmackor med ost och Oboy!
Jag kommer aldrig tröttna på oboy, de är bara såå gott ;P


Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag,
sen ska jag nog ge Gordon en skönhetsbehandling,
duscha honom, borsta och föna honom och sen klippa klorna,
bara sånt som "han ääälskar" :P Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0