Det var den helgen

Det vart inge Robinsson igår!
Efter att jag och Marcus varit på stan
åkte jag och Emma land och rike runt för att hitta loppisar :P
Hittade två stycken värdelösa loppisar, men mer än så blev det inte.
Åkte in på ikea för att fika lite, köpte även ljus och dyl :)
Hemma igen planerade vi att gå på bio,
yra och långsamma som vi är kom vi till gävle 2o.45! Bion började 2o.45!!
Såå vi tog en tripp till Mingel och Bar, åt lite mat, drack Cola
och kollade på 50 taggare som laddade för dansband och styrdans ;P
Treeevligt! :)
Hemma igen satte vi på en film och somnade så småning om i varsin soffa!
Jag vaknade sedan runt ett, tog G under armen och hasade mig in i sängen.

Gårdagens


Marcus kom hemranglande vid halv o3.3o (o4.3o),
snäll som jag är gick jag upp och gjorde iordning toastmackor åt honom
lagom tills han kom hem, sen skulle han pladdra om allt och inget
så somnade väl runt o5.oo (o6.oo).
Var lagomt trött i "morse",
kändes som att det var jag som hade varit ute åh röjjt hela natten :P

Har fått lite smågrejer handlat dom senaste dagarna också,
dock låååååångt ifrån vad jag skulle vilja handla, Gud så mkt fint det finns!
Som tråkigt nog INTE är gjort för en bjässemage, de är såå frustrerande!! :P

Bikiniöverdelen och tofflorna fick jag hem från H&M idag,
dom andra två skoparen och bikinitrosorna var det längre leveranstid på.
Sen har jag handlat strumpor, trosor, marscara, toffsar, pannband
och såntdär tråkigt, men nödvändigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0