En tidig kväller

Kvällens festligheter blev inte allt för långvariga då Marcus har gått och blivit sjuk.
Stackars, drack inte äns en öl och åt kanske 3 tuggor av maten hos Danne,
och de gott folk, är inte vanligt för att vara Marcus
då bärs och mat är bland de bästa han vet :P hehe
Han kallsvettades och fick kväljningar, kändes som magsjukan sa han!
Så nu är vi hemma, åkte hem vid 2o.oo! 
Marcus ligger nerbäddad i soffan och sover för tillfället
och jag har kollat på melodifestivalen, såklart :)
OM Ugglas hade vunnit hade jag på allvar undrat om det är nå fel på svenska folket,
de gör jag fan ändå ?! Hur i hellskotta kunde hon komma tvåa ???
Jösses! :P


Jag hann med att knäppa några enstaka kort,
 får be Fia att skicka några sen som hon tog :)




Får tacka Danne och Erica för den goda maten och trevligt sällskap,
det var trevligt så länge det varade :P


NU ska jag nog ta lite glass, känner mig lite sugen på de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0