Ett under?

Igårkväll mellan möta Marcus och fikat tog jag en dusch,
skådade mina blåa ben och suckade en aning.
Tänkte inte mer på det!
Marcus och jag bäddade ner oss,
jag la mig i min vanliga position på vänster sida med benet över en kudde
(man ska tydligen ligga så om man har åderbråck)!
Då Marcus säger: Är det inte dedär benet du brukar vara så blå på?
Joo?
BORTA! De syntes INGENTING från knät och ner
där jag för ca 20 minuter sen visste att jag var så blå!!
Nu va de så att det kom tillbaka när jag gick på toaletten
(och försvann igen när jag legat på sidan ett tag),
MEN, jag ser det ändå som ett väldigt positivt tecken,
KAN de ju alltså försvinna!! :D


Roligare än så blev det inte, vela bara dela med mig av min lycka ;P
Back to work ;)


Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´s värld

Vad härligt för dig : D

2009-03-13 @ 10:52:49
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0