Fika med mina flickor

I morse när jag vaknade hade jag iiingenting inplanerat
 tills Marie & Erica skickade sms!
Gjorde mig i ordning och tog 13.1o bussen ner på stan för att möta upp töserna.
Vi satte oss på Lasses efter att ha strosat i affärerna lite,
blev en massa fika och tjatter.
Emma kom även vid halv fyra tiden(?), sååå trevligt,
längesen vi var samlade sådär :)





Efter att ha fikat och tjattrat
åkte jag och Erica för att hämta ut våran vagn som kom idag!!
Åkte hem och packade upp och "satte ihop" vagnen, den känns toppen! :D
Efter det blev gravidmagarna lite hungriga så vi åkte och käkade kinamat!
Nu sitter jag hemma bara, kom hem för en timme sen ungefär!
Marcus jobbar eftermiddag,
så jag och G ska ta oss en promenix för att möta upp honom om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0