Fredagen den 13:e . . . Igen

Tyckte inte att det var längesen som det var Fredagen den 13:e, lr?

Nu står jag på jobbet och väntar in mina gäster, vi har sådär ruggigt lugnt idag,
måste erkänna att ibland är det jäkligt skönt, speciellt när det är fredag, aah :)

Efter jobbet kanske jag ska träffa Hanna för en fika? Inget bestämt ännu.
Sen bär det av hemåt för den vanliga fredagsstorstädningen
och efter den väntar ingenting annat än soffläge och förmodligen nå gotta :)


Imorgon är vi bjuden hem till Marcus kompis Danne för en helkväll
med middag och tjatter :)
Fia kommer va där med sin Crisse :D 
Angelica kommer också vara där med sin Alcen,
tur de, slipper jag vara den ända nyktra (och gravida :P )
Ska bli riktigt trevligt, inte ofta man ger sig ut på festligheter nu för tiden.
Men nu till den ständiga frågan (som för tillfället är svårare än vanligt),
vad ska jag ha på mig ?
Jag har ingen aning och jag kommer förmodligen
morra, grina och sura på Marcus innan jag har kommit underfund med det :P

slänger in en gammal bild på mig och Emma
som jag hittade i arkivet
;)



Hoppas ni har en toppenfredag såhär långt :)

Kommentarer
Postat av: blondstar - blivande mamma

de va freda den 13e i februari xoå, så de va inte längesen :)

2009-03-13 @ 16:38:48
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Mia

Jadu Sofi...

du kommer att morra grina och sura många gånger innan det vänder....jag tror visst när barnet är typ 15 år..så det är lika bra du vänjer dig..och Marcus oxå..he he..

Kram på sig

Mia...blivande jättestolt farmor

2009-03-13 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0